onsdag 14. september 2016

Morsomme små vesker

Tidligere i år fikk min mor dilla på å brette alt av chipsposer, kjeks- og isemballasje, ukeblad med pakketape, godteposer og alt annet med fargerikt plastemballasje og trylle det om til små vesker!
Jeg sa hele tiden at DET var noe jeg IKKE kunne begynne med... det hadde jeg nemlig IKKE tid til...
Det varte frem til sommerferien.... HEKTA....
Denne vesken fikk jeg av Mamma til bursdagen min, den har rosa glidelås, er knallfin og helt mine farger! :)


Så var det min tur å prøve..! Jeg valgte å lage den litt større, slik at telefonen min og noe smådill enkelt kunne få plass oppi. 
Her brukte jeg ukeblader og pakketape, slik at lappene ble glatte og solide.


Siden dette nå ble så morsomt å holde på med, fikk jeg lyst å lage en litt fargerik veske!
Hva er vel mer fargerikt enn noen gamle Tommy & Tiger'n blader??
Litt mer jobb med å få detaljene til å komme på riktig sted når lappene skulle brettes, men absolutt morsomt for det :)

Til den siste vesken som jeg har laget (foreløpig), var det en bok som måtte ofres!
Ny utfordring med å få tekstlinjene til å gå riktig vei, men det var bare moro :)
Dette er den bredeste vesken jeg har laget, og den kan fint brukes til hverdags som på fest!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar