søndag 24. januar 2010

På bærtur?

Tiden har flydd litt fra meg i det siste, så det har blitt lite sying! (Angst!) Så i går MÅTTE jeg bare! Da ble denne strikkemappen til :) Jeg har fått litt dilla på å strikke også da, så i stedet for å ha strikketøyet i en plastpose, har jeg nå denne! :D

Det er den første jeg har laget, så noen irritasjonsmomenter dukket opp underveis. Neste mappe vil nok bli noe større, da denne akkurat har plass til et litt stort nøste og strikkepinnene. 

Stoffene fikk jeg av en venninne for noen år siden, mon tro om hun kjenner det igjen?? ;)






3 kommentarer:

  1. Kjempeflott strikkemappe! Jeg har planer om å lage en slik også, men har ikke kommet så langt enda.

    SvarSlett
  2. Denne var kjempe kul. Likte godt stoffet.. passet så bra, på bærtur... skulla hatt en slik jeg også...hehehe er på bærtur rett som det er...Knis.

    SvarSlett
  3. Ja, hvem er ikke det av og til, ennah? ;) Jeg liker dette stoffet veldig godt, jeg også, det er nå litt koselig! :D

    SvarSlett