torsdag 19. august 2010

Pannebånd og luer

Jeg har sydd luer til to skjønne jenter i Valdres. Luene er sydd i tynn jersey og kan være gode å ha når høsten kommer.

Apeluen er til en stolt gutt som nettopp har fått en lillesøster!  

Jeg skulle lage et pannebånd til eldstemann, det ble litt for stort, så det tok jeg selv! I stedet lagde jeg et nytt med hunder på - det falt i smak :-)

To venninner av min mor har fått hvert sitt pannebånd. De måtte bare få dem, fordi:

- "Massa" har kjøpt seg en campingvogn som ligner på et egg!! På det blå pannebåndet er det.... hm.... en campingvogn formet som et egg!!!

- Annes sønn har fått seg hund, et såkalt "ovnsrør." Det hvite pannebåndet er fullt av hunder, deriblant et ovnsrør (som jeg ikke har klart å få et skikkelig bilde av.... blush...). 

Måtte bare...! Hihi :-D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar