torsdag 7. oktober 2010

Pelle Politibil-luer

Gutta er litt mer enn normalt interessert i Pelle Politibil.... Minsten kan for eksempel ikke gå i barnehagen uten at Pelle er med. Og Pelle står på nattbordet om natta, slik at den er lett synlig fra sengen. Viktig!

Ellers kan jeg jo nevne at de har slitt ut 3 Pelle-biler hver, har 3 filmer som helst skal gå kontinuerlig, og de har hvert sitt sengetøy med Peeellleeeee!!! :D:D

Så for å glede mine skjønne små, fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på å applikere Pelle på luer til dem! Det gikk ganske greit, gutta ble iallefall meget fornøyde! 

Luene og applikasjonene er sydd i velour.

2 kommentarer:

  1. Herlige luer!!

    Du lager jo så masse flott!
    Klem, Lille-T. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lille-T :D:D
    Det var koseliiig:)

    SvarSlett