lørdag 24. mars 2012

Pysj til ei lita tulle :)

I slutten av februar ble ei nydelig, lita tulle født!
Mammaene til denne lille tulla mente hun ikke trengte noe smått, det hadde de nok av. 
Men jeg klarte ikke dy meg!! Selvfølgelig...!! Hihi :)
Det er jo så kjekt å sy jenteting!

Ole Brum-stoffet kjøpte jeg på Gjøvik for noen år siden, og har siden ligget og ventet på den rette anledningen til å bli tatt i bruk :)

Den røde kanten er sydd på med Coverproen, og det var veldig morsomt; det gikk jo så fort!!
Knappene tok "litt" lenger tid... Nøye oppmerking av hvor de skulle være, dunking og banking for å feste dem. Men jeg tror det ble bra :)
Pysjen er sydd i str 56, liten og nett!

Jeg valgte å sette på ribb i stedet for ben på pysjen, for jeg  husker at gutta bare sparket føttene ut av bena og dermed ble litt "låst" inni pysjen! Ikke populært!

Så får vi tro den lille jenta sover godt om nettene framover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar