onsdag 31. oktober 2012

Ninja gutter


Gutta mine har i lengre tid maaast om at de ønsker seg Ninja kostymer, så når da Halloween nærmet seg, tenkte jeg det var en god anledning til å få sydd draktene.
Stoffene er fra S&S og lageret mitt, mønster til bukse og genser har jeg hentet fra Børnetøj 4-7 år, beltene er selvmekk.
Og hetten/masken er en veldig forlenget lue som jeg har klippet hull til øynene i :)


Jada, her er det action med "Hihaa" og "Chiaa" osv!


De kuule dragene på genser og bukse er skåret ut i Smooth Heat Transfer med Silhouette Cameoen min, og min kjære var veeeldig flink til å stryke dem på!!
(Så fikk han delta i kostyme-produksjonen han også! ;) )

Gutta ble veeeldig fornøyde, og delte gladelig ut snop til dem som ringte på!
Selv holdt vi oss inne i varmen, mens regnet pøste ute...
Fyr i ovnen, barnetv og popcorn - toppen av lykke for gutta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar