mandag 30. september 2013

Til en ny Prinsesse på Gjerdrum

I august kom den nydeligste Tiril til verden, og som alltid er det jo gøy å sy søte, små klær til nye verdensborgere!
I haugen med nyinnkjøpte stoff, hadde jeg dette herlige røde og hvite stripete ullstoffet fra Janus.
Det minner meg sånn om et eller annet plagg som jeg selv hadde da jeg var liten! 

Jeg sydde en ullbody med konvolutt åpning i halsen og knapper i skrittet, en myk og god bukse i jersey med kyr på, og en varm og god bukse i Krinkelull fra Janus.
Alle 3 plaggene er sydd i str 68.


Jeg digger det ku-stoffet! Helt utrolig herlig, blir i godt humør av å se på det! :D
Den offwhite buksen i Krinkelull har også ullribb i livet og rundt anklene.

Bodyen kan selvfølgelig brukes til begge buksene ;)

Og så måtte jo den skjønne Tuva få en liten gave, hun har jo tross alt blitt storesøster!
Genseren er i str 110, så forhåpentligvis kan hun bruke den en stund.

Gratulerer så mye til familien på 4 :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar