onsdag 29. desember 2010

Navnebukse til.... Håvard!

En av årets mange julegaver! Denne buksen er sydd i deilig og myk velour, eierens navn har jeg applikert bak på rompen :) Kan forøvrig nevne at min kjære, gamle symaskin streiket da jeg skulle til å sy på applikasjonene på denne buksen... Kan tro det ble krise i "heimen!" Herregud....! Var ganske fortvilet en stund da, men så fikk jeg låne min svigerinnes symaskin! Hun sa at jeg kunne "kjøre den inn," for det hadde ikke hun gjort... (Maskinen hennes er vel ca 10 år gammel?) Hm... jeg var ikke vanskelig å be da, nei!

Nede på høyre foten har en liten giraff bosatt seg! En stripete sådan :) Giraffen har fått øyne av knapper, en liten og en litt større - hihi :)

Synes giraffen var så søt, så det er vel fare for at det blir flere slike applikasjoner framover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar