onsdag 14. september 2011

Kattejazz og Thilda = 2 Lefselunere

Svigerinnen min fikk en Lefseluner til bursdagen sin i sommer, så da 2 av hennes svigerinner hadde bursdag, ønsket hun at også de skulle få hver sin Lefseluner :)

Den ene skulle være i turkise farger, så her har jeg brukt noen søte stoffer fra Thilda :)
Kanten er et "vanlig" quiltestoff, fullt i kruseduller!

Var litt morsomt med prikker inni, var det ikke?


Den andre Lefseluneren skulle være i svart / hvitt / beige, og etter litt leting i hyllene, dro jeg fram dette superkule kattejazz-stoffet! Katter som spiller trompet, saksofon og trommer? Fantastisk!
Inni har jeg brukt hvitt og svart stripete stoff, mens kanten er svart med hvite små prikker.
Ble i grunnen ganske så livlig denne her!

Baksiden synes jeg ble skikkelig kul!!
Se på de jazz-glade kattene?? :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar