tirsdag 6. september 2011

Reste-gensere ;o)

Til jul i fjor sydde jeg fleecegensere til to tøffe gutter, og da ble det igjen litt stoffrester.
Så for å få litt bedre plass i stoffskapene mine, fant jeg ut at jeg måtte sette i gang sy!
(... for å gjøre plass til nye stoff!!)

Minstemann har fått Dino-genser, med en rød dinosaur applikert på armen. Genialt å applikere med fleece, går jo så fort!! ;)
Hetten er uforet,med en passe bred ribbkant.

Eldstemann fikk Monstertruck-genser :) På ene armen og hetten applikerte jeg stjerner og hjul + en monstertruck på hetten.

Her har minstemann fått på seg genseren, og skal vise den fram ved å dra litt i genseren...! Jaja :)

Nå venter vi bare på at det skal bli litt kjøligere ute slik at de kan tas i bruk - for all del, det kan godt være "varmt" en måned til altså!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar